sobota, 28 kwietnia 2012

Najpiękniejsza zabawa


Czasem zastanawiam się, czy jest na świecie coś, co lubię. Tak bardzo i naprawdę. Poza cukrem w różnej postaci, rzecz jasna.
Otóż jest. I jest to permanentne uwielbienie. Żałuję jedynie, że czasem brakuje mi czasu na czytanie książek.
Dlatego dzisiaj nie zamierzam marnować ani jednej wolnej chwili. Sadowię się wygodnie na balkonie razem z kubkiem waniliowej kawy i lekturą, w wersji papierowej koniecznie! Żadna inna nie macha tak wesoło nóżkami złożonymi z literek, siedząc na półce i czekając na swoją kolej.
A słońce, mam nadzieję, zostanie moim dzielnym i wytrwałym towarzyszem. I nieważne, że nie lubię go w letnim wydaniu.

weheartit.com

„Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła”
                                                                                                              Wisława Szymborska


Miłego dnia :)

A.

3 komentarze:

  1. Mam tak samo! :) uwielbiam to ale czas jak zawsze stoi na przeszkodzie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi, obecnie, na przeszkodzie stoi albo serial albo odchudzanie. Wszystko, co moze, odciąga mnie od dobrej książki. A dostałam od męża na gwiazdkę "Służące" -ciekawe, jestem w połowie, polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. "Służące" w wersji filmowej mogę polecić, książki nie czytałam. Dziewczyny, co taka cisza u Was. Czeka i czekam na nowe wpisy :)

    OdpowiedzUsuń